Το Dove, πιστό στο όραμα του να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλει να αναδείξει ένα σημαντικό και επίκαιρο πρόβλημα, αυτό της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους.
Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε την local καμπάνια #DearInfluencers, μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers στην Ελλάδα, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι.
Με σύμμαχο την κοινή γνώμη το Dove ξεκίνησε έναν ουσιαστικό διάλογο με σκοπό να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της νέας γενιάς
Μέσα από ένα μεγάλο κάλεσμα για αλλαγή το Dove παρότρυνε το κοινό να υπογράψει το αίτημα στο dearinfluencers.gr και να στηρίξει την πρωτοβουλία, με τις συμμετοχές να ξεπερνούν κάθε προσδοκία! Με εφόδιο τις χιλιάδες υπογραφές που συγκεντρώθηκαν και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, το Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) που αφορά στο Influencer Marketing.
Δείτε το ευχαριστήριο video από το Dove
Έτσι, με το νέο Ειδικό Παράρτημα, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι influencers δεσμεύονται να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα και επεξεργασμένες εικόνες στα διαφημιστικά τους post. Ακολουθώντας εδώ και χρόνια αυτούς τους κανόνες, το Dove δείχνει το δρόμο προς ένα πιο υγιές και υπεύθυνο διαφημιστικό τοπίο, ώστε τελικά οι νέοι να σταματήσουν να συγκρίνονται με μη ρεαλιστικά πρότυπα και να πιστέψουν στη δική τους, αληθινή ομορφιά!