.Πολλά παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ειδικότερα στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, δυσκολεύονται να θυμούνται όλες τις καταλήξεις των λέξεων, που μαθαίνουν. Με έναν πολύ απλό, πολυαισθητηριακό και συγχρόνως διασκεδαστικό τρόπο, μπορούμε να ενισχύσουμε τη μνήμη των παιδιών, έτσι ώστε να μπορούν να ανακαλούν, τη στιγμή που χρειάζεται, την καταληκτική ορθογραφία των λέξεων. Τι κάνουμε: Ομαδοποιούμε τις καταλήξεις των λέξεων, με τις οποίες θέλουμε σε αυτήν τη φάση να εκπαιδευτεί ο μαθητής. Για παράδειγμα, τα ρήματα σε -ύνω. Γράφουμε το θέμα των λέξεων…