Μια μελέτη που έγινε στο πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ της Κροατίας (Introduction to Programming in C++, 2012), επιβεβαίωσε πως οι μαθητές με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε διαδικτυακό μάθημα, ανεξαρτήτως ηλικίας και προτιμήσεων. Όπως, για την ανάγνωση και κατανόηση κειμένων, που από μόνα τους αποτελούν μεγάλη πρόκληση, ακόμα και στο μάθημα δια ζώσης, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μελέτη, αν χρησιμοποιηθεί το σωστό υλικό, σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο για τις μαθησιακές ανάγκες του κάθε μαθητή, ο μαθητής μπορεί να…